3. okt. 2012

dingle + aptmnt 2

Slik at dere ikke kommer til å vase rundt på Bislett og leite etter det rare lave bygget med gallerivinduer og takvinduer, så kan jeg informere litt mer om den videre prosessen for den fine leiligheta på Cold Hill :)

Visningen var torsdag 20. september. Budrunden gikk mandag 24. september og det var da jeg tok hevn. Det gamle kreket med ansiennitet tilbake fra 1966 som stjal den første leiligheta jeg vant budrunde på gjorde meg så oppsatt på hevn at jeg stjal denne leiligheta fra noen andre. Mohahaha! Burnburn!

Smrtin og moi skrev kontrakt fredag 28. september, og ovetakelse finner sted onsdag 17. oktober klokken 17. Det er 15 dager til det! Nedtellingen har begynt!

Innflytting skjer mellom 17. oktober og 31. oktober. Fra og med 1. november er jeg en Cold Hiller :)

Ingen kommentarer: