11. apr. 2013

Turlunsj

Sikkert mange som forbinder det med Kvikk Lunsj. Men det var ikke det jeg tenkte på.

For å komme igang med opptreningen til sommerens løp, som stadig blir flere og flere, har jeg begynt å gå litt mer aktivt. Men hva gjør man når det er for få timer i døgnet? Man tar av den tiden man allerede har og gjør om lunsjen til en gåtur og spiser knekkebrød over tastaturet (som for øvrig ikke alltid er så lurt, små biter har ved visse tilfeller kilt seg fast slik av man får slike ord som detteeeeeeeeeeeeee).

En bonus er at man slipper å sitte på pauserommet og høre på småpraten som ikke forandrer seg. Seriøst, det er nesten som en episode av Days of Our Lives. Gå glipp av lunjsen i to uker og det har ikke skjedd noe nytt.

For øvrig var 7-tallet på besøk igjen. Nå har jeg faktisk mistet tellinga på hvor mange ganger det har vært innom, for å så snu i døråpningen med geipen ute. Håper det har kommet for bli. Gudene vet at jeg har jobba for det denne gangen, *puh*.

Ja og selv om det er lenge til jeg fyller enda-mer-år, så ønsker jeg meg en sånn lunsjboks for real!

Ingen kommentarer: